2010. december 21., kedd

Végső mozzanatok...


Hát azt kell, hogy mondjam, hogy elérkeztem a lakás felszerelések egyik legfontosabb részéhez. És most már tudom, hogy nem csak nélkülözhetetlen, de drága is… Ezek pedig az étkészletek és a konyhai kellékek. Tegnap kivételesen nem a Warehouse-ba mentem hanem egy másik lakberendezési boltba, ahol szinte turkáló módra csüngtek az emberek a 40-60%-osan leértékelt tányérokon, ágyneműkön, bútorokon és még kitudja mi mindenen. Én is jelen voltam, de csak a háttérben próbáltam kiválasztani a tányérokat, meg az evőeszközöket… Elég nehéz döntés volt, mert amint megtetszett egy kiválogattam és beraktam a kosárba arrébb gurítottam a bevásárló kocsit (kb. 3 métert) és már ott volt egy sokkal olcsóbb vagy egy sokkal jobb ugyanannyiért… Őrület! De végül csak megvettem a dolgokat, és nagyából már minden itt van, már csak Gigi hiányzik…

Ja és megvettem a karácsonyfánkat is... Nagyon nagy! Igazából elég csúnyácska  is, nem is tudom miért vettem meg, lehet hogy pont ezért...). Meg sajnos műanyag, de még így is hullajtja a "szőrét". Amúgy meg olyan pici, hogyha lerakom valahova és félek hogy elkallódik...

Megyek is, de holnap még fel kell jegyeznem az itteni alkoholvásárlási tényeket és történéseket...

3 megjegyzés:

  1. Akkor holnap nagyon fontos információk jönnek :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a "Ja és megvettem a karácsonyfánkat is... " bekezdés ez tipikus "BalatoniGabi"-s. vagy 20percig csak ezen nevettem. Köszi :D A holnapit én is várom!

    VálaszTörlés