2010. december 14., kedd

Küzdelem a papírokkal...


Papír...nem, mint dokumentum vagy mint adminisztratív dolog, hanem a másik vége... KARTON!!!!
Amúgy ma sikerült egy nap lépessel hozzájárulni a nappali rendeséhez… Az összes eddig vásárolt árút ugyebár kartonpapírba csomagolták, ja meg zacskókban . Ezekkel eddig nem kezdtem semmit, de mostanra meg annyi lett, hogy már valamit tenni kellett, így 2 óra szelektálás és tépkedés után sikerült leredukálni a térfogatukat mindössze 7 (!) szemeteszsáknyira… :-)

Ezzel a a nagyobb pakolási hullámmal párhuzamosan „teszteltem” az újonnan beszerzett mosógépet is. Amivel nagy szerencsém volt, mert 500 dollár helyett csak 300-ba került. Átszámítva 45 ezer HUF, ami még otthon is olcsónak számít, és az árához képest egész jó…

Áram fronton is progresszió történt, mert ma kaptam két levelet az áramszolgáltatótól, a Genesis Energy-től… Szóval le is tudtam tesztelni angol betűzős és számozós tudásomat… És végül is a telefonos „lottón” a számok 100%-ban mentek, de a betűknél a nagy sietségben felcseréltem a „t” és az „u”-t a nevemben, így Kereszutri lettem (kicsit indiai hangzása van)… Az email címemet meg a néni írta rosszul, mert én „underscore” mondtam ő meg pontot tett… De egy gyors telefonnal sikerült mindezt helyretenni (végre)… Szóval már „csak” a számlát kell várnom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése