2010. december 29., szerda

Eltelt egy itteni karácsony...

Huuu, már rég nem írtam semmit a blogra… Remélem mindenkinek jól telt a karácsony és evett sok beiglit (helyettem is). Hát az új-zélandi karácsonyi hangulatot nem is tudom mihez hasonlítani, talán ahhoz a naphoz, amikor a diákok a táblán a „VAKÁCIÓ” szóból már a „KÁCIÓ”-nál járnak, és bejön valami kimozdulós jó idő…Na ez a kiwi karácsony… azt leszámítva, hogy idén egy nap kivételével eső volt meg szél…

Ehhez társul a „boxing day”, ami meg olyan mintha mindenki meg lenne őrülve, és világvége hangulat lenne, mert ha nem veszi meg azt az utolsó leértékelt mondjuk hajszárítót, vagy karácsonyi izzósort akkor véget ér a világ…és nem tudja kvalifikálni magát az újabb évtizedbe. A szlogen: „End of Decade Sale”. Jó persze vásárolni kell, de azért az a mennyiségű kocsi, ami itt a Warehouse parkolójában volt, az elképzelhetetlen, meg a több 10 méteres sorok, mikor van vagy 15 pénztár…

Na jó azért én is vásárolgattam, de meg is szenvedtem érte. Elmentem a The Plaza-ba is hogy megnézzem ott milyen a „kari” hangulat és vettem egypár dolgot. De visszafelé olyan szélvihar kerekedett, hogy majdnem zacskóstól fújt vissza a szél… Bár volt egy jelenet ami kicsit kilógott a hétköznapokból… mégpedig az, hogy láttam egy kb. 40-50 ezer dolláros merci-t a plaza előtt parkolni, egyébként nem azért volt érdekes, mert gyengéd érzelmeket táplálok a német autók iránt, hanem azért mert pont egy az egyben egy óriási hirdető tábla alatt volt a kocsi, egy kicsit kilapítva…

Amúgy ezt leszámítva én jól éreztem magam, gyorsan elrepült az idő… meg úgy érzem, hogy az albit is sikerült rendbe rakni, az utolsó darab most van érkezőben (az étkező asztal)… Azért érkezőben, mert ez a Warehouse honlapján vettem meg, mert itt szembe elfogyott. Amúgy ez már a második kiszállítás, mert az első próbálkozás alatt összetört az asztal… ezért újra kellett rendelni… :-)

Holnap meg már itt lesz Gigi is (most úgy valahol a Csendes-óceán felett lehet, de jó is neki)…szóval felgyorsultak az események… és végezetül a „potom” pénzért vásárolt „mamut fenyő” feldíszített változatával búcsúznék…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése