2010. december 22., szerda

ALKOHOL....

Hát, ahogyan a címből vélni lehet, mai nap inkább egy tematikus bejegyzéssel jelentkeznék…

Szóval elindultam a boltba („New World”) vásárolni. Venni szerettem volna egy üveg bort, mert Javier meghívott egy mexikói vacsorára… Eddig semmi gond nem is volt, szépen ki is választottam a bort, de amikor a pénztárhoz értem akkor kérték a személyimet… Ezzel sem lett volna gond, mert néha otthon is smasszerkodnak a pénztárosok…Oda is adtam először csak az („európai”) személyimet..

(ez nem ide tartozik, de itt meg kell jegyeznem, nem operálok itt azzal hogy magyar okulva a tapasztalatból… egy konkrét példán szemléltetve a dolgot… amikor vettem az internet modemet a Telecom-nál a csajszi két dolgot megkérdezett miközben felvette az adataimat: az első kérdés: „Ez útlevél?” – miközben nézegette a kezében és lapozgatta – és a másik pedig ez volt: „..OK...well…Hungarian is the nationality, but…what is the country?”) (persze ezt én nem hinném el ha valami mesélné, de így hogy a két fülemmel hallottam...persze habogva odamondtam, hogy Hungary)
(ha ezt elmondom akkor persze egyből egy ellenpéldát is kell mondani, mert amikor a lámpaburákat vettem az eladó kérdezte honnan jöttem és ő tudta, hogy hol van Magyarország, sőt még kérdezett a fociról is, hogy régen jól ment most mi van… de erre sajnos nem tudtam neki túl sok bíztatót mondani …)

De visszakanyarodva… Szóval a személyi, ami fényképes és ráadásul még kétnyelvű is… nem volt elég (most már a „supervisor” is ott tolongott és ő mondta, hogy nem jó). Kérdezték utána, hogy jogsi van (Dávid, egy kicsit a marokkói „szőnyeg” jelenet bankkártyás fizetésére próbálkozására emlékeztetett, bár jóval „európaibb” közegben), majd azt is mutattam, de az is európai volt (ami elég furcsa mert a rendőrök igazoltatáskor elfogják a bolti pénztárosok pedig nem)…Aztán jött a diákom ami ismételten fényképes (ami már ígéretesebbnek tűnt, de elsőre… mert végül azt sem fogadták el…). Szóval a végeredmény NEM*…mondta a supervisor…és elment…

* IGEN (ilyenek a szerződések is…) Szóval végül a pénztárnál a „csomagolós” néni elcsomagolta a bort, szóval sikerült megvenni…csak volt ez kis herce-hurca (most hogy így nézem szerintem ezt a szót még sohasem írtam le).

Mielőtt lankadna a figyelem, a tanulság valami ilyesmi lehet: …Angliába hamarabb eljut az ember a (magyar) személyiével, mint Új-Zélandon „berúg”…

Még az alkoholról jutott az eszembe, hogy a TV-ben pont tegnap láttam ezt a reklámot arról hogy: “italozás közben ne süss” vagy “sütés közben ne italozz” (“Don't Drink & Fry”) (a két verzió közül mindenki döntse el maga, hogy melyik a veszélyesebb)

(ja amúgy figyelem majd a blog statisztikát, mert kíváncsi vagyok hánnyal klikkelnek majd többen a blogra a facebook-ról pusztán a cím miatt: "ALKOHOL...")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése