2010. december 9., csütörtök

Akkor és most...

Rendben felértünk Auckland-be most onnan (innen) jelentkezem... Vezettem vagy egy olyan 200 km...A tapasztalatokról majd később nyilatkozom (de nem volt olyan furcsa a szembe oldalon közlekedni, mint az gondoltam)... Most pedig töltök fel egypár képet az albérletről...




 Hát így fest kívülről, sajnos földszinti, de ez van...




A nappalink a régi állapotban....A kicsit ódivatú virágos tapétával... :-) Szerettem de azért jobb lefestve tudni azokat a virágokat...


Így fest jelenleg, de még egypár bútor hiányzik (pl. egy étkezőasztal!!! vagy egy normális lámpa) De majd az is meglesz...



Ez a hálószoba...



Ez a mostani állapot...




Mostani konyhanézet, jobb képem most nincs...


És végezetül a kedvenc képem, az első hűtöm belcsinyjéről...

7 megjegyzés:

  1. Fotósorozatot szeretnék látni, hogy milyen tempóban fogy a sör :)

    Szép lett a lakás, de majd Gigi otthonosabbá varázsolja :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem Giginéninek egy szava sem lesz, kész lakberendező vagy. Én is tegnap vettem meg a saját evőeszközeimet, de többet az életben nem csinálok ilyet. "Minél több az alternatíva, annál nehezebb a választás"... ha csak 3 féle lett volna, akkor nem megy el vele fél óra. Hol van már az a komcsi korszak... Jah, és még nővérem is segített. Én is nyomattam a hűtőbe sört, vettem citromos Gösser-t is. ;D

    VálaszTörlés
  3. Hát igen kellett valami a festegetés közben... :-) (egy sör maradt csak)

    VálaszTörlés
  4. P neked meg kitartást a költözéshez, most már mondhatom, hogy tudom milyen...

    És igen sok minden van amiből nehéz választani, nekem a függöny volt ilyen. Hát ha fél órát nem akkor egy percet sem matattam a függönyválaszték között, amíg kiválasztottam azt az 5-öt ami szóba jöhet...Aztán erre Gigi: "nem találtál valami színesebbet..."

    :-)

    VálaszTörlés
  5. Jól van na.... :) Ez is tetszik, de valami színesebb is lehetett volna... Mondtam hogy várj(on) meg a lakástextilek vásárlásával! :)

    VálaszTörlés