2011. január 3., hétfő

Mint egy csiga....


Azért írok én is, nehogy „elfajuljon” a blog…és azon kapjuk magunkat, hogy divat és mosási tanácsokat majd pedig recepteket cserélünk on-line… Na jó csak vicc volt…

Egyébként, ma sétáltunk egyet a városba és a következőt szimpatikus céget találtuk (persze én már voltam egyszer itt csak akkor nem volt nálam fényképező, de most ez az eset nem állt fent). Pontosítva inkább a cég „raktár” telepét találtuk meg…





Csak arra az esetre, ha valaki a vidéki „magányból” a városi „nyüzsgésre” vágyik és mindemellett ragaszkodik a házához, akkor viheti magával…Egyébként a házakról jutott az eszembe. Amikor beköltöztem az albiba és először ültem fel a 12-es buszra, akkor éppen félúton egy házat kezdtek el építeni (kb. az alap ki volt jelölve). December közepére már szinte elkészültek a falak, úgyhogy már kíváncsi vagyok, most hol járnak. Majd megnézem, amikor megyek holnapután az egyetemre…

7 megjegyzés:

  1. nem mosási tanácsokat kérek meg receptötletet, hanem instrukciókat a vízumkéréshez, mert nem egészen világos :D

    VálaszTörlés
  2. De tényleg, nem egyszerűbb így? Az megszokja, megszereti a házikóját, sokkal könnyebb az egészet vinni, mint ki- s bepakolni mindent dobozokba... :))

    VálaszTörlés
  3. :-)

    (Timinek: http://www.immigration.govt.nz/)

    VálaszTörlés
  4. Ezek a mobilházak még itthon is nagyon mennek...bár sokan csak a használt angolt tudják megfizetni...

    VálaszTörlés