2011. január 19., szerda

Dolgos hétköznapok...


Íme egy teljesen friss dolog, de most már lassan mindenhol ez folyik. Már „alig” várom, hogy a buszok oldalán vagy a szórólapokon is ez tekintsen rám stb.. Kronológia:

Hétfő este a híradóban a következő videó (link: http://www.youtube.com/watch?v=OQSNhk5ICTI). Azóta már 24 millióan nézték meg… és kedden már reklám formájába (link: http://www.youtube.com/watch?v=WhjHo0iWKXw)

Szóval ezek mennek meg a bárányfelhők. Ja és a dolgos hétköznapok, mert mindig munkálkodunk azért valamin. A hét eleji tevékenységünk most az volt, hogy közelebb csempésszük az otthon megszokott ízeket. Az első ilyen fellelt „hiányosság” a túró rudi volt. Hiányt pótolva hétfőn elkészítettük az első saját gyártású prototípust, ami nagyon kecsegtető lett. Bár forgalomba még nem lehetne hozni az álaga miatt, de az íze már hasonlít az otthonihoz. Azért elgondolkodunk, hogy levédetjük itt Új-Zélandon :-). Amint lesz „blog kompatibilis” fényképünk fel is töltjük…

4 megjegyzés:

  1. háháh. a reklám nagyon adja..

    VálaszTörlés
  2. A Túró Rudiról jut eszembe:Kiváncsi vagyok,hogy a magyar gyártmányú világmárkák mellett(Audi,Harpic)mikor találkoztok végre igazi hazánk béli termékekkel is?(Unicum, Piros Arany,Túró Rudi, Tokaji,dobostorta,Pick szalámi stb.)Apa (ez is egy echte magyar áru)

    VálaszTörlés
  3. :D :D ahh, ez a reklám óriási volt!
    de a túrót az bolti vagy az is home made?!

    VálaszTörlés
  4. Sajnos bolti volt ("cottage cheese")...

    VálaszTörlés