2011. január 14., péntek

Kerekebb a világ...

Ma nagy napunk volt, mert megvettük életünk első négykerekű járgányát... Bár még csak 2x2-es kivitelben (kép lent), de azért így is sok könnyebbséget fog jelenteni a hétköznapokban… Már el is terveztük, hogy holnap elmegyünk „felderíteni” a környéket. Két lehetőségünk van: vagy a tenger felé vagy pedig a hegyek felé vesszük az irányt, de ez majd a holnap/holnaputáni bejegyzésünkből kiderül, hogy melyiket is választottuk… (amúgy majd teszek fel Gigiről bukósisakos képet, mert itt kötelező a használta már 1994 óta)

A hétköznapokat megédesítő Magyarországról érkező „fuvallatok” közül, ma ráleltünk a második termékre… Az első persze az Audi TT volt („Made in Győr”), a második már nem olyan beleülünk és menők vagyunk, mert egy Harpic WC illatosítóról van szó („Budi-rudi”)… :-) De ez van, legalább ez is eljutott idáig...Már nagy kíváncsisággal várjuk, hogy mi fog bekúszni a bronz helyre... (azonnal tudósítunk, amint megtaláltuk a terméket)


2x2-es verzió




4 megjegyzés:

  1. Nagyon rafkósak vagytok! Elolvastam az első sort, és már visítottam is Nikinek, hogy Angéláék autót vettek..... Aztán megnéztem a képet..... :)

    VálaszTörlés
  2. Ami késik nem múlik.... Csak szépen fokozatosan!

    VálaszTörlés
  3. Jajj de jó már nektek!!! Királyak a bicóók! Tegnap láttam műsort új otthonotokról! Ha lesz időtök tessék kirándulni és gőzmozdonyos vonatozni! Nagyon menő és Jéger Gabi is megirigyelné!!!

    Üdvözletem!

    VálaszTörlés
  4. Rövidnadrág, naptej... fff...
    Sárgulok az irigységtől!

    VálaszTörlés