2011. március 12., szombat

Nálatok van Cola???

Tegnap este mikor nekiálltam volna írni az újabb bejegyzésünket  hirtelen „breaking news” szakította meg  a Graham Norton Show-t…. Annyira ledöbbentem, vártam a fejleményeket, hogy abba is maradt az írás… Döbbenetes micsoda pusztítás… Aztán a cunamiriadó, azonnal elkezdtem izgulni, hívtam is Gábort (most Auckalnban van terepbejáráson), aki megnyugtatott, meg persze én is tudtam hogy 40 km-re a parttól, meg olyan messze Japántól mire ideérnek a hullámok,jócskán veszítenek magasságukból, de akkor is… Még ezelőtt soha nem éltem olyan országban amire cunamiriadót adtak volna ki. Szóval tényleg nem viccel a természet, most már tényleg össze kell állítanunk egy életmentőcsomagot az ajtó mellé bekészítve…
Már nem is tudom tegnap miről akartam írni, de amúgy uborkaszezon van, főleg amikor Gábor nincs itthon…
Fejlemény,hogy beregisztráltunk végre a háziorvosnál…Itt szabadon lehet választani, szóval a City Doctor rendelőintézetben meg is tettük, és remélem nem fogjuk sűrűn látogatni… Kivéve a jogsimhoz szükséges vizsgálatokat…Meg egy-két szűrővizsgálatot…. Mert ugye minden kedves olvasónk rendszeresen jár szűrővizsgálatokra! :)
Még egy, vagyis két kedves kérdést is kaptam a héten… 1. Nálatok van Cola???? 2. Ti melyik oldalon vezettek? (a második talán nem olyan gáz). Az első kérdés után, mikor hazaértem azonnal elkezdtem anyagot gyűjteni Magyarországról, és szerencsére Tourinform oldalán szép brossurák vannak, komolyan azon gondolkodom, hogy kinyomtatok egypárat, és beviszem nekik, mert néha tényleg úgy érzem, mintha a Holdról jöttem volna.

3 megjegyzés:

  1. én a helyedben akkor már bevetném a holdróljöttem-történetet. a tourinform brossurák helyett nyomtass pár képet távoli galaxisokról... :))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem, küld el nekik ezt a linket, legalább elszégyenlik magukat,h eddig mennyi mindennel nem voltak tisztában :)

    http://www.youtube.com/watch?v=e0wkokaybWA

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez a link, szerintem is meg kellene mutatni nekik. Másrészről, sajnálatos dolog, hogy manapság nem ilyen témákban kerülünk a hírekbe! Mindenesetre szerintem azt sem tudják, hogy mostanában mi van nálunk!

    VálaszTörlés