2010. november 20., szombat

Már Aucklandból...


Csók Muci, igen én is nagyon várlak már... plusz már a többieknek is "beigértem" (a tegnapi jólsikerült vacsi után) egy hasonló vacsis magyar estét, amint Gigi itt lesz...

Amúgy halihó Auckland!!!! Most még punnyadtabb vagyok mint tegnap, ezért fekszem is lassan. De azért annyit meg kell említeni, hogy a sziget feeling-es öltözködés azért itt is megvan (olyan mint Izlandon) mindenki egy kicsit ki akar lógni a sorból… De ez már csak ilyen, amúgy nagyon szép volt az új-zélandi vidék, ahogyan kisbusszal végig utaztuk…Bár eléggé fáradt voltam hogy 100%-ban élvezzem a dolgot….Ha haza értem Palmy-ba (Palmerston North „beceneve”), töltök fel képeket….

Holnap a 600-éve utoljára működött Rangitoto vulkánt (ami ma egy szigetet képez Auckland mellett) látogatjuk meg egy terepbejárás keretén belül, már nagyon várom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése