2010. november 28., vasárnap

Egy mozgalmas vasárnap...


A mai nap átlagosan indult, délelőtt egy kicsit javítgattam az egyik benyújtott cikkünk kéziratát... majd dél körül Károly és Diana invitálására megnéztem egy samoai stand up comedy duót, akik nagyon jó humort csináltak. Olykor egészen hasonló volt, mint azt pici hazánkban megszoktam. Egyébként a YouTube.com-on van egypár videójuk fent… („Laughing Samoans”)

Aztán itt tartózkodásom egyik legnagyobb, élménye (vagy inkább tapasztalata) ért. Ebéd közben furcsa módon egy pillanat alatt minden valahogy kicsit más lett, aztán hirtelen elkezdett rezegni a föld…egy földrengés volt… majd gyorsan kimentünk a házból, de mire kiértünk elmúlt… és miután nem volt utórengés, így be tudtuk fejezni az ebédet…Délután megnéztem az interneten, hogy két rengés is volt Masterton-ban volt (kb. 60 km-re Palmerston North-tól). Az egyik 3.6-os volt, míg a másik egy kicsit erősebb, mert 5.4-es…

Késő délután még elmentünk a városba megnézni egypár a költözéshez szükséges kelléket, mint például ágy, hűtő, mosógép vagy egyéb háztartási dolgok (igazából minden meg kell itt vennem, mert a távolság miatt semmit sem tudtam otthonról hozni)… Ezek után elmondhatom, hogy ittlétem első tartós fogyasztási cikke ma megvételre került, mégpedig egy hűtő… Tudom kis lépésnek tűnik, de mégis életem első hűtője (amit én is vettem)… :-

Ja és végezetül egy kicsi esti lefekvés előtt tanulság mára kép formájában…A bislama és az angol nyelv közös vonásairól…


4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Nekem eddig csak egy 1,3-as (ha jól emlékszem) földrengést sikerült átélnem, amit ráadásul csak én éreztem :D. A többiek azt hitték, hogy valami teherautó ment el a ház előtt a kelleténél kicsit nagyobb sebességgel. A többiek hülyének néztek amikor mondtam, hogy ez földrengés volt. Csak az esti híradóból derült ki, hogy nekem volt igazam. :P

    Milyen cikket írtok? (miről)

    Írjatok többet az ottani emberekről! (viselkedés, ruházkodás, kultúra)

    Jah és ha mentek fogorvoshoz írjátok meg milyen az alapellátás meg a rendelő felszereltsége!
    :D Köszi

    Csufffnak üdvözlet, Giginek puszi!

    Csák

    VálaszTörlés
  2. A blog címe meg lehetne "Gibor blog" vagy "Gagi blog" :D Bocs, de ezt nem hagyhattam ki.

    VálaszTörlés
  3. Remélem nem kell itt fogorvoshoz menni...Akkor a következő bejegyzésben egy kicsit az embereket is belefűzöm...

    VálaszTörlés