2011. július 14., csütörtök

Sportesemény

Márti kommentjére válaszolva az Aussie-k, vagy néha csak OZ-ként rövidített, vagyis az Ausztrál sziget jelenlegi lakói természetesen előszeretettel fogyasztják jelképállataikat, mint például a kengurut. Természetesen és is kipróbáltam, burger formájában. Viszonylag karakteres íze volt, valahol a birka és a marha határán mozgott az íze. Most jut az eszembe, ezt egy ausztrál kolléga mesélte, hogy északon a kisebb helyi bárokban, éttermekben gyakran van a kenguru mellett még emu vagy krokodil is a menün. Yummy-Yummy!

Na, de ma nem is emiatt jelentkezem, hanem a helyi „lázról” szeretnék írni. Megvettük mi is a közelgő világrendezvényre a jegyeinket. Ez lesz NZ legnagyobb rendezvénye, mert szeptember és októberben a kiwik látják vendégül a világ Rugby-ben érdekelt felét… Két meccs itt is lesz Palmy-ban, de hát gondolhatjátok, hogy nem Anglia-Új-Zéland csap itt össze. Helyettük itt lesz a Grúz-Román, illetve Argentín-Grúz összecsapás. Szóval a három csapatból gyorsan meg is jelöltem Romániát, mint a kedvenc csapatom. Már elkezdtem eltervezni, hogy hol fogom beszerezni trendy trikolor színeit, hogy arcomra kenve mennyek szurkolni. Bár végül is a hivatalos honlapon ahol vettem a jegyeket, ott nehéz volt választásomat bejelölni a mellékelt listán (kép). Így maradtam az argentinoknál, meg persze az All Blacks-nél (ez az új-zélandi válogatott, itt amúgy minden sportág nemzeti válogatottjának saját neve van, pl. a krikett csapat a Black Caps).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése