2011. július 29., péntek

Egy kis hóesés


Phu, de rég jelentkeztünk már, hol is kezdjem a mai bejegyzést? Na nem mintha annyi minden lenne, de két dolog is volt eszembe amit blogravalónak gondoltam.
Ja az első hogy, nagy ritkaságnak számító hóesés lepte el az országot, ami  igazi szenzáció volt. Vezérhír, (fagyott bírkák, lezárt utak, téligumi nélkül csúszkáló autósok stb... ) és hát persze mindenki küldte a videóit, és képeit az itteni „fókuszba” amint éppen havat lapátol, szánkózik, vagy hogy épp a szélvédőjét „pucolja”. Nekünk mindennapos képek, de itt Új-Zélandon rendesen felkavarta az állóvizet. Talán életem első júliusi karácsony-hangulata fogott el. De aztán realizáltam, hogy hahó, július van, széjjel kéne izzadnom magam. :)) Bár otthon gondolom helyettünk is izzadt mindenki, mikor csak úgy naponta dőltek meg a melegrekordok!
3+1 videót találtam ami kicsit érzékelteti eme jelenség különlegességét! :)
A gyerekek évezték:
 Ezen a videón  a csávó hangját kell figyelni! Kicsit elvan ámulva, meghát a 0 fokhoz sincs hozzászokva! Egyem meg! :)
 A kutya se tudta mi a szar ez!:)
 És végül egy összefoglaló (7 perces, akinek van ideje és kedve- a 4,5 perctől a legaranyosabb, érdemes megnézni)

A másik pedig az, hogy supervizor lettem a munkahelyemen. Na nem azért mert olyan tehetségesen takarítottam eddig, hanem azért mert az előző felmondott. Erre nyilvánvalóan a főnökeim belülről akarták betöltetni a pozíciót, és mivel senki nem akarta elvállalni (az előző felmondás-indokai alapján), így én megtettem.Magasabb órabér, több munka. Remélem nem purcanok ki mint az előző. :)
De erről bővebben ha aláírtam a szerződésem! Addig nem kiabálom el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése